|
La nöja Cvi ch’i diš ch’i s’anöja, a i cumpates. Sèmpar a lamintês ch’i-n sa cvel ch’fê’ e’ temp u i pasa a fôrza ‘d šbadajê’ i-n lež, i-n sogna, i-n gvêrda i n’ha intares. O i zérca d’avén trop parchè i-n rinses a žuvês de’ prašent senza strulghê’ cvël da ciumpì’ par dmân o pr’un êtar dè e icè i s’anöja incù, mo i n’e’ capès. Me, a l’incuntrêri, a-m sent d’un’ êtra pasta, e a n’e’ putreb padì’ un campê’ icè mlens. E’ temp e’ piò dal vôlt, a me u n’u-m basta, nench s’a zérch d’insarvìman cun de’ sens. Parò s’e’ capites che un pö u-m n’armasta a n - l’adrôv pr’anujèm. Ch’sa fagh? A pens! Chi dice di annoiarsi proprio non lo capisco. Sempre a lagnarsi che non sa che fare trascorre il tempo a furia di sbadigli non legge o sogna o guarda non ha appigli. O vuole averne troppi perchè non concepisce la sua estistenza senza escogitare quel che farà, magari fra tre giorni. Così si annoia in cambio di lusinghe. Io al contrario mi sento fatto di un’altra pasta, e non potrei campare in sto modo melenso. Il tempo le più volte non mi basta anche se cerco d’impiegarlo a senso. Però, se capitasse che mi avanza un istante, non l’uso certo ad annoiarmi... penso! Auditel E döp u s’diš la comunicazion: i ciacara, t’ciacar, a scor, scurén cvânti parôl inotili a-s scambien ‘rmastènd pu döp tot cvènt dla su upignon. E’ maridaz parôla-cunvinzion parôla còm’ surteja d’un arciâm incù la-s drôva sól par aprufet, pu igna sèmia l’armasta int e’ su râm. Cino, giurnél, rivest, calculadùr in dmânda la vartò dla tulerânza la ghinghizia la venz al relazion la parôla l’ha pérs igna impurtânza. E’ dè d’incù, par crijê’ dla parsvašion l’è piò che basta la talevišion. E poi si dice comunicazione: parli parlate parlano parliamo restando ognuno della sua opinione quante chiacchiere inutili scambiamo. Il connubio parola-convinzione parola come fonte di richiamo ora è soltanto prevaricazione ed ogni scimmia resta sul suo ramo. Multimedialità, computer, media non comportano più la tolleranza e in relazioni vinte dall’accidia la parola perduto d’importanza. Oggigiorno a creare persuasione basta ed avanza la televisione.
|
|
per CONTATTARCI:
|
e-mail
form
|
EXPINA.it
è un servizio
|
Il vostro indirizzo IP è 35.173.48.18 State utilizzando CCBot/2.0 (https://commoncrawl.org/faq/).
|